Saturday, November 26, 2011

SAYA LIHAT lelaki itu bersama handphone dan pusatnya..

Hari tu, sewaktu saya sedang memandu ke Bandar Pusat Jengka dari rumah, saya terLIHAT seorang lelaki sedang bercakap menggunakan handphone sambil memandang ke arah jalan raya. Hmm.. Apa yang menariknya? Memang tak ada apa-apa.. cuma saya nak cakap dia cukup berani, berkeyakinan tinggi dan seksi sekali.. Kenapa ya.. Hehe.. Sebab dia yang berada di luar kedai makan betul-betul di hadapan jalan raya itu dengan bangga sekali  mengangkat baju berwarna merah bombanya sehingga menampakkan keseluruhan perutnya. Sekaligus menayangkan pusatnya yang tenggelam di tengah-tengah perut boroi itu..

Apa? Saya tipu? Dari jauh boleh  boleh nampak pusat tenggelam ke? Ya.. Saya ada berlebih-lebih sikit di situ.. Sebab saya menceritakan melalui pengalaman. Perut boroi selalunya pusat tenggelam kan? Hehe..

[Sepatutnya cerita saya mesti bermula dengan HARI INI.. tapi pada hari kejadian, saya tak berpeluang nak menulis..then sebab tu ia jadi hari tu.. huhu]


World Peace, Peace No War!!

No comments:

Post a Comment